Žaidimų nuoma bus pigesnė, jei rinksitės rinkinius! O papildoma para su 80% nuolaida!

El. parduotuvės taisyklės

Prekių pirkimo – pardavimo internetinėje parduotuvėje MARGASMISKAS.LT taisyklės

Prekių pristatymas

Prekes stengiamės visuomet pristatyti kaip įmanoma greičiau. Jeigu prekės reikia skubiai – siūlome prieš jos pirkimą su mumis susisiekti mūsų svetainėje nurodytais kontaktais ir susiderinti jos gavimo laiką.

Jeigu prekė yra paruošta transportavimui sandėlyje, ji bus išsiųsta per 1-2 darbo dienas.

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Pildydami užsakymo informaciją, galite pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:

Pristatymas per kurjerius

Prekes pristatys mūsų pasirinktas kurjerių paslaugas teikiantis partneris.

Prekės atsiėmimas mūsų dirbtuvėse Kaune, Verkių g. 48B-1. (spausti ant žemėlapio)

Pasirinkus prekių atsiėmimą mūsų dirbtuvėse Kaune, gausite pranešimą apie tai, jog Jūsų užsakymas yra paruoštas ir informaciją su galimais atsiėmimo laikais darbo dienomis.

Pristatymas per paštomatus

Pirkdami mūsų internėtinėje parduotuvėje, galėsite pasirinkti Omniva arba LP Express paštomatus pristatymui (priklausomai nuo užsakymo dydžio).

Bendrinė informacija:

  1. Prekes Pardavėjas pristato Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją).
  2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą, pašto kodą, nurodyti tikslų kontaktinį telefono numerį ir kitą papildomą informaciją (laiptinės kodas ar pan.).
  3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  4. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes nuo pranešimo gavimo, kad jam bus pristatyta siunta. Dėl pakartotinų pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl šių pristatymų bus patirtos papildomos išlaidos.
  5. Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris/vežėjas).
  6. Prekes kurjeris/vežėjas pristato iki durų. Prekės užnešimas ir kiti krovos darbai nėra įskaičiuoti į pristatymo kainą.
  7. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių aprašymuose nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
    Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  8. Pristatymo kaina yra kintanti, priklausomai nuo prekių kiekio, dydžio ir svorio. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sugadintoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna produkto komplektacija.
  9. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente.
  10. Pirkėjas savo nuožiūra negali keisti prekių pristatymo adreso kai siunta yra išvežta. Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. Patirtos išlaidos gali būti padengiamos išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui, arba išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.

PREKIŲ APMOKĖJIMAS

Elektroninėje parduotuvėje: per Contomobile platformą.

SĖKMINGAS APSIPIRKIMAS

Suformavus užsakymo krepšelį ir užbaigus pirkimo procesus, Jūsų nurodytu el.paštu sistema išsiųs laišką su tekstu:

“DĖKOJAME UŽ UŽSAKYMĄ XXX”

SVARBU:  Jeigu laiško negavote, pasitikrinkite šlamšto („Spam“) skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo laiško arba pastebėjus užsakymo neatitikimus, informuokite mus telefonu arba el. paštu.

Po sėkmingo užsakymo apmokėjimo, prekės bus paruoštos transportavimui iš pagrindinių dirbtuvių Verkių g.48B-1, Kaune. Apie tikslų pristatymo laiką būsite informuoti papildomai.

Išsiuntus prekę su laišku gausite PVM sąskaitą faktūrą, kurioje bus nurodyti įsigyti gaminiai ir kita svarbi informacija.

KEITIMO / GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.

Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes.

Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą. Grąžindamas nekokybišką prekę, Pirkėjas neprivalo pateikti originalios prekės pakuotės, taip pat netaikomi prekinės išvaizdos reikalavimai.

Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties turite informuoti mus raštu, pateikiant aiškų ir nedviprasmišką pareiškimą, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties. Pasirašytas pareiškimas, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties, turi būti pateiktas mums elektroniniu laišku adresu info@margasmiskas.lt

Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.

Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos. Grąžinami ir pristatymo mokesčiai, sumokėti Pirkėjo įsigyjant prekę. Papildomi pristatymo mokesčiai (už nestandartinį, skubų pristatymą) yra negrąžinami bei išskaičiuojami iš grąžinamos sumos.

Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes Pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju info@margasmiskas.lt.

Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas.  Prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.

Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis Margas miškas kontaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba pristatyti prekes į pagrindines dirbtuves Verkių g. 48B-1, Kaunas.

Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.“