Žaidimų nuoma bus pigesnė, jei rinksitės rinkinius! O papildoma para d.d. su 80% nuolaida!

Žaidimo “Miško arka” taisyklės

Sukūrėme dviejų tipų taisykles žaidimui “Miško arka“: mėgėjiškam ir profesionaliam žaidimui.

Žaidimas žaidžiamas vienas prieš vieną arba komandomis 2 prieš 2 ar didesnėmis. Esant didesniam žaidėjų skaičiui, kviečiame nuomotis daugiau žaidimo lentų!

ŽAIDIMO SUDĖTIS

Žaidimą sudaro:

  • Žaidimo lenta
  • 10 mėtymo maišelių
  • Stovelis maišeliams pasidėti
  • Transportavimo krepšiai

MEGĖJIŠKOS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

⤀ Pastatoma medinė lenta suskirstyta į penkias skirtingo dydžio ertmes, kur kiekviena turi aiškią savo taškų vertę – 10, 20, 30, 40 ir 50.
⤀ Viso žaidime yra 10 mėtymo maišelių – 5 vienos spalvos ir 5 kitos.
⤀ Kiekvienas žaidėjas išsirenka savo maišelio spalvą ir mesdamas juos į lentoje esančias skyles, turi surinkti kuo daugiau taškų.
⤀ Svarbu – sutarkite ar nusibrėžkite aiškią pradžios liniją, kurios negalima peržengti mėtant maišelius. Taip užtikrinsite sąžiningą varžybų eigą.
⤀ Išmetę savo 5 maišelius skaičiuokite taškus. Surinkote daugiau už priešininką? Sveikiname, esate taiklesnis! Bet tikime, kad varžovas taip lengvai nepasiduos ir teks kartoti žaidimą.

Kad būtų dar daugiau intrigos, galite pradžioje žaidimo nusistatyti taškų sumą iki kurios turite žaisti, kaip pvz. pirmasis surinkęs 200 taškų laimi žaidimą.

Miško arka

PROFESIONALIOS ŽAIDIMO TAISYKLĖS

ŽAIDIMO TIKSLAS

Laimi pirmasis žaidėjas ar komanda surenkusi lygiai 200 taškų sumą.

ŽAIDIMO PRADŽIA

Žaidžiama 1 prieš 1 arba komandomis. Metant monetą ar traukiant burtus išsirinkite, kuris žaidėjas, ar komanda, pirmieji pradeda žaidimą. Lentą pastatykite 4 m. atstumu ir pasidalinkite po 5 maišelius. Nubrėžkite liniją, kurios negalima peržengti metant maišelius.

Žaidžiama su “atsidarymais” t.y. kiekvienas norėdamas pradėti žaidimą privalo pataikyti į 30 taškų žymą. Tik tai atlikus pradedami sumuoti taškai (atidaryti 30 taškų iškart sumuojasi prie būsimo taškų kraičio). Priešininkas pradeda skaičiuoti savo taškus tik pataikęs į tą pačią 30 taškų žymą.

ŽAIDIMO EIGA

Pirmasis žaidėjas meta savo penkis maišelius ir skaičiuoja taškus. Tik išmetus visus maišelius ėjimą atlieka varžovas. Žaidžiant komandose, žaidėjai keičiasi kas penkis metimus. Jei metimo metu žaidėjo pėda užmynė nustatytą metimo liniją, skaitoma klaida – neužskaitomi metimo taškai. Žaidėjas gali stovėti pasviręs pirmyn, tačiau pėda peržengti nustatytą metimo liniją draudžiama.

ŽAIDIMO PABAIGA

Laimi tas žaidėjas (komanda), kuris pirmas surenka lygiai 200 taškų, tačiau norint tai padaryti būtina paskutiniuoju metimu “užsidaryti”, t.y. surinkti 30 taškų. Pvz., žaidėjas A turi 150 taškų. Norėdamas pabaigti žaidimą jis privalo

pataikyti į 20 ir užbaigti žaidimą “užsidarant” su pataikymu į 30 arba pataikyti į 10 + 10 ir tada užbaigti pataikymu į 30 taškų. Jeigu žaidėjas pataiko į 50, 40 ar 30 taškų žymas, jis nebeturi galimybės kitu metimu užbaigti žaidimo su 30 taškų žyma. Tokiu atveju ėjimas atitenka priešininkui ir žaidėjas pradeda kitą ėjimą su ta pačia taškų suma, kurią turėjo prieš tai.

Linkime smagaus laiko žaidžiant!